Vážení rodiče, chtěla bych Vás pozvat na naši 2. společnou třídní schůzku v úterý 11.4.2023 v 17:30 v naší 4.A třídě. Pokud byste chtěli probrat/odhlasovat nějakou akci/záležitost společně, dejte mi vědět, prosím. Těším se na viděnou, OK
Vážení rodiče, opakovaně nemělo dost dětí v úterý pomůcky na VV a PČ, proto aktualizuji seznam zveřejněný na Vašem třídním webu 20.7.: Prosím o kontrolu a doplnění výtvarného kufříku: anilínky/vodovky, tempery, paleta, hadřík, štětce různé tloušťky, české voskovky, fixy + černý tlustý fix, lepidlo, Herkules, špejle, černá tuš, noviny, kelímek na vodu, ochrana lavice a…
Milí rodiče, tak máme za sebou další týden. Tentokrát jsme si povídali o vodě, její fauně i floře. Děti se seznámily s jejím koloběhem v přírodě, ví, k čemu je potřeba, jak je užitečná, jakou má sílu, že se bez ní nedá žít, že může být slaná i sladká a kdo v jaké vodě žije.…
První jarní týden jsme si povídali o zvířátkách, která žijí u vody, i ve vodě. Nejprve jsme si vysvětlili, jaký význam má voda pro život , v jaké podobě se s vodou v přírodě setkáváme, nebo jaký je rozdíl mezi potokem, řekou, rybníkem či mořem. Děti třídily a hledaly rozdíly mezi sladkovodními a mořskými živočichy,…
ČJ – hodně jsme procvičovali skloňování podstatných jmen – hlavně pády ještě nemáme zažité. Časovali jsme slovesa a seznámili se s tvary neurčitými – infinitivy. V učebnici jsme došli do str. 68 a v PS do str. 64 a v Procvičování do str. 33/2. V Čítance jsme skončili na str. 83. M – procvičovali jsme…
Procvičovali jsme v Unit 6 – This is me! části těla a v PB jsme s poslechem doplnili str. 50 – 51. Za dú je podle vzoru na str. 52/1 vybarvit a rozstříhat vzadu na str. 81 hru s monsters – příšerkami a procvičovat fráze – I have got three heads, eight legs, two mouthes,…….a…
Dokončili jsme kapitolu – My family v PB do str. 61 a v pondělí 27.3. si napíšeme test Unit 7. Hodně jsme procvičovali fráze This is my brother. He is John. These are my mom and dad. Známkovala jsem ústní sdělení a křížovky na psanou podobu slovíček z AB a spelling slov. Dú je ústně…
Moře, jezera, rybníky a řeky. O tom všem jsme si v tomto týdnu povídali. Seznamovali jsme se s živočichy, kteří žijí pod hladinou i na hladině. Společně jsme si vytvořili obrázek moře. Děti stavěly mosty přes řeku. Pomocí lupy a mikroskopu jsme zkoumali hmyz. Procházkou jsme došli k rybníku, kde jsme pozorovali probouzející se hmyz v okolí vody. Teplé…